Meld binnen de 14 kalenderdagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren.
Stuur een e-mail naar [email protected] met als onderwerp RETOUR, jouw ordernummer en de naam waarmee de bestelling geplaatst is (RETOUR ORD… + naam) zet in de e-mail welke items je wenst te retourneren.
2. BEVESTIGING
Eenmaal wij je e-mail hebben beantwoord en je retour hebben bevestigd, sturen wij je per e-mail een retourlabel. De retourkosten worden automatisch van je retourbedrag afgetrokken. Dit is enkel voor België, wil je graag retourneren vanuit Nederland, Frankrijk of Duitsland dan stuur je ons een e-mail met de items die je wenst te retourneren en maak je zelf je eigen retourlabel aan.
3. INPAKKEN
Pak je items zorgvuldig in, zet op de bijgevoegde factuur een kruisje bij de items die in je pakket zitten om te retourneren. Vergeet niet om je oude verzendetiket te verwijderen of te bedekken. Zorg ervoor dat de nieuwe barcode duidelijk zichtbaar is op je pakket.
4. VERSTUREN
Breng je pakket binnen de 14 kalenderdagen na het aanmelden aan ons naar een postkantoor.
5. TERUGBETALING
Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, ontvang je binnen de 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur. De retourkosten van € 5,- worden automatisch van je retourbedrag afgetrokken.
RETOURVOORWAARDEN
De artikelen dienen in originele staat en ongedragen (incl. tags & labels) te worden geretourneerd
Juwelen mogen niet retour om hygiënische redenen
Wij nemen artikelen met make-up vlekken of parfumeur niet retour
Giftcards kunnen niet geretourneerd worden
Artikelen in solden kunnen niet geretourneerd of geruild worden
Items aangekocht in één van onze winkels aangekocht dienen binnen 8 kalenderdagen geretourneerd te worden
Let op: wanneer je jouw items toch retourneert, moet een product dat je gratis hebt ontvangen ook teruggestuurd worden. Gebeurt dit niet, dan zullen wij de verkoopwaarde van dit product in rekening brengen. Besluit je totaal een minimaal waarde van €150 van items te houden, dan mag je de free gift houden.
Klacht
Indien je een item hebt aangekocht in de winkel of online. Maar je hebt een verkeerd item ontvangen, verkeerde maat, er ontbreekt een product of het product is beschadigd. Stuur binnen de 48u na ontvangst een e-mail naar [email protected] van jouw klacht.
Als dit online is aangekocht stuur het item dan nog niet retour, wij kunnen gemaakte retourkosten niet achteraf vergoeden.